Monday, February 17, 2014

Sangat Mengarut

Dalam kepala : bunyi cengkerik..krik krik krik.. (kosong)

Hati                : Apa yang otak dok pikir ek. kenapa aku rasa dia tengah kosong jer.

Dalam kepala : maintain bunyi cengkerik..krik krik..

Hati                : Hmmm apa nak tulis ni. Tulis ikut hati atau kepala? Banyak kali dah dok backspace.

Mata              : tengok tv. Ntah apa apa la cerita yang aku tengok. Eh, aku bukan tengok tv jer, aku  tengok tv sambil tengok laptop. Kalau tak tengok laptop macam mana aku nak menaip. so obvious...

Hati               : tak tahu la nak rasa apa sekarang.

Dalam kepala: .....................................

Mata              : memandang ke arah tv, channel 702, tengok iklan. ......

Dalam Kepala : Sedang generate ayat untuk concludekan apa yang ditulis hari ni

Apa dalam hati dan apa dalam kepala bergabung, hasilnya satu konklusi :

Penulisan hari ni, saja saja jer, tak ada pengisian pun. tak ada point yang berfaedah.
Hanya nak menggambarkan diri ni "bosan sikit" sampai mampu untuk menceritakan apa yang dibuat oleh mata, hati dan akal, dalam masa 15minit.


Sekian. Pelik? Ya saya pun merasai kepelikkan diri ni untuk hari nih.






No comments: